sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Vine Mos Craciun

Mos Craciun n-a mai avut rabdare pana in 24 decembrie si a venit mai repede  pentru un grup de 12 copii de la fundatia “Mama Copil” din Timisoara. Noi, elevii liberali din Timisoara am avut o initiativa laudabila  in prag de sarbatori cand toti copii stau cu sufletul la gura si se gandesc ce le aduce Mos Craciun, am reusit sa-l convingem  pe Mos sa vina putin mai repede pentru copiii fundatiei si in acelasi timp prieteni cu organizatia.

Ne felicitam colegii pentru ca impreuna am realizat o actiune minunata si  pentru ziua frumoasa oferita acestor copii. Inainte sa vina Mos Craciun, cei 12 copii au avut parte de-o surpriza, au fost dusi in excursie la Radna, au vizitat orasul Lipova, au fost la manastirea “Sfanta Maria” din Radna si cetatea Soimos.
Consideram ca am dat un exemplu si am oferit acestor copii o mica lectie de istorie interactiva prin excursie.

Prin aceasta cale multumim domnului Vicepresedinte PNL Timis Sorin Supuran pentru sprijinul acordat si anume, asigurandu-ne transportul pentru excursia surpriza.

Le multumim tuturor colegilor care s-au implicat, au colaborat pentru ca actiunea sa fie un real succes!

In seara de Ajun ne-am intalnit cu Mos Craciun, ne-a spus ca i-au placut poeziile spuse de copii , de aceea le-a dat tot ce avea in sac. El a plecat in Laponia, dar se intoarce anul viitor cu cadouri pentru toti copiii cuminti.

Aaaaa sa nu uitam, ne-a rugat Mos Craciun sa va transmitem sa-i puneti o cana de lapte cald sub brad, cand vine, sa bea, sa se incalzeasca saracu’ ca va fi frig afara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu